MOTORKY:

 Honda XR 125 L

je model z řady terénních motocyklů XR japonské firmy Honda. "125" znamená obsah válce, písmeno "L" označovalo modely i pro silniční provoz, kdežto "R" byly čistě terénní.
Lehký terénní motocykl kategorie enduro s dvojitým ocelovým svařovaným rámem, jednoválcovým, vzduchem chlazeným čtyřtaktním motorem o obsahu 124 cm3, s výkonem 8,1 kW při 8500 ot/min, pětistupňovou převodovkou a sekundárním řetězem. Vyráběl se od roku 2003.

  • Suchá hmotnost: 129 kg
  • Pohotovostní hmotnost:
  • Maximální rychlost: 100 km/h
  • Spotřeba paliva: 3,9 l/100km



Yamaha DT 125 R

je model z řady terénních motocyklů DT Japonské firmy Yamaha. "125" znamená obsah válce, písmena "DT" označuje modely "Dirt Train"
Lehký terénní motocykl kategorie enduro s dvojitým ocelovým svařovaným rámem, jednoválcovým, kapalinou chlazeným dvoutaktním motorem o obsahu 125 cm3, s výkonem 21 kW při 10000 ot/min, šestistupňovou převodovkou a sekundárním řetězem. Vyráběl se od roku 1997

  • Suchá hmotnost: 125 kg
  • Maximální rychlost: 110 km/h
  • Spotřeba paliva: 8 l/100km

Simson s51 elektronik

Simson typu S 51 Enduro se představil poprvé v roce 1981 na Lipském veletrhu, kde dostal zlatou medaili. Typ S 51 Enduro vznikl dalším vývojem staršího modelu S 51 B2-4, který stejně jako ostatní typy odvozené od základního S 51N (S 51 B1-3, B1-4, Comfort) koncepčně vychází ze Simsona S 50, který se začal vyrábět v roce 1975.

Simson S51 se dále také dělí na již zmíněné enduro a elektronik. Enduro je přizpůsobené spíše do terénu díky svému zdviženému výfuku, vyztuženému rámu a tvrdším zadním pružinám. Elektronik je oproti tomu určený spíše na silniční provoz - výfuk má rovnoběžně s povrchem vozovky, má měkčí zadní pružení, které na rozdíl od endura není polohovatelné, a schází vyztužení rámu dvěma trubicemi od krku rámu kolem motoru k hlavní ose rámu, za kterou drží zároveň zadní kyvka, spolujezdcovy stupačky a motor. Mezi lidmi putuje, že u elektroniku díky menšímu kroucení kolena výfuku, jede tento typ simsona S51 rychleji, přičemž motorově jsou stejní.


Retrokolo | Všechna práva vyhrazena 2019
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky